Kriya kümnele kehale

  1.  Stretšing. Lama selili , sirged käed reite kohal. Tõsta pead ja sirgeid koosjalgu maast kuni 15 cm kõrgemale. Pilk fokusseeritud varvastele. Alusta Tulehingamist. 1-3 minutit. Lõpeta asend sissehingamisega ja hingamise hoidmisega koos juurelukuga.
  2. Lama selili ja kõverda põlved rinnale, haara kätega ümber põlvede. Pista nina põlvede vahele ja alusta Tulehingamisega. 1-3 minutit. Seejärel kiiguta end seljarullidega istuma.
  3. Ego murdja. istu lihtsas asendis või tsölibaadipoosis.Tõsta käed 60 kraadi külgedele kehatüvega ühele joonele, sõrmed painutatud peopesasse, pöidlaotsad suunatud otse ülesse. Silmad suletud, pilk  fokusseeritud pealaele, kroontšakrale. Alusta Tulehingamist. 1-3 minutit. Lõpetamiseks hinga sisse ja too pöidlad pealae kohal kokku, siruta ja hoia hinge, välja hingates siruta sõrmed ja “kammi” kätega läbi oma aura kuni põrandani, toeta sõrmed põrandale ja istu rahulikult, anna ära mida vaja pole ja seejärel lae ennast Maa energiaga.
  4. Istu jalad sirged ja harkis. Käed pea kohal hinga sisse, välja hingates painuta ette-alla  vasakule jalale. Sisse hingates tõsta keha ja välja hingates painuta ette-alla paremale jalale. Jätka 1-3 minutit.
  5. Jätka istumisasendis jalad sirutatud harkasendis. Võta kätega jalalabadest kinni, sisse hingates painuta keha otse ette, tuues otsmiku vastu põrandat, välja hingates tõsta keha  tagasi istumisasendisse, labakäed hoiavad kinni varvastest. Jõuline hingamine. 1-3 minutit. Lõpeta asend allapainutusasendis, hinga seal välja ja hoia Suure lukuga hinge kuni suudad, seejärel tõsta sissehingates keha istumisasendisse.
  6. Kaamelisõit. Istu lihtsas asendis. Haara ristatud kätega jalasäärtest. Sisse hingates  siruta selg ja kiiguta end tuharatel ette. Välja hingates pinuta selg taha ja rulli end tuharatel tahapoole. Pea hoia paigal, lõug paralleelselt maaga. Käed  sirged ja lõdvestatud. 1-3 minutit. Lõpeta sissehingamise järgselt hinge hoides koos juurelukuga, tõstes energiat mööda selgroo keskkanalit Maa-Vesi-Tuli suunas.
  7. Kaamelisõit. Istu kandadel, kaljuasendis, käed reitel. Sissehingates siruta selg ette ja rinnak ülesse, välja hingates painuta selg taha. Pea ei liigu kaasa. Hingamine jõuline. Fookus kolmandal silmal. 1-3 minutit.    Lõpeta asend sissehingamise järgselt hingamise hoidmisega ja tõsta energiat juurelukuga mööda selgroo keskkanalit Maa-Vesi-Tuli-Õhk suunas                                         
  8. Istu kaljuasendis. Haara kätega õlgadest nii, et sõrmed jäävad ette ja pöial taha. Sisse hingates keera lülisammast vasakule, välja hingates  paremale.Käed hoia paralleelselt maaga (põrandaga). Energiliselt 1-3 minutit. Lõpeta asend sissehingamise järgselt hingamise hoidmisega ja tõsta juurelukuga energiat mööda selgroo keskkanalit Maa-Vesi-Tuli-Õhk- Eeter suunas
  9. Istu kaljuasendis. Haara kätega õlgadest nagu harjutuses 8. Sisse hingates tõsta küünarnukid  ülesse kaela taha. Välja hingates too küünarnikid algasendisse. 1-3minutit.
  10. Istu kaljuasendis: sirged käed veenuslukku ehk sõrmseongusse keha ette nabapunkti kõrgusele. Sisse hingates tõsta  käed hoogsalt üles, välja hingates hoogsalt alla (ei toeta), tööta nii nagu taoksid verstaposti maasse. Liikumine kiire ja lõikav. 1-3minutit
  11. Istu lihtsas asendis, käed puhkavad põlvedel. Sisse hingates tõstad vasaku õla ülesse, välja hingates tõstad parema õla ülesse ja langetad vasaku. Jätkad 1 minuti. Siis muudad hingamist nii, et sisse hingates tõstad parema õla ülesse ja välja hingates vasaku õla ülesse. Jätka 1 minut.
  12. Istu Lihtsas asendis. Käed põlvedel. Sisse hingates tõstad mõlemad õlad ülesse ja välja hingates langetad õlad. 1 minutit.
  13. Istu Lihtsas asendis. Käed põlvedel .Sisse hingates keerad pead vasakule ja välja hingates paremale, nagu raputades pead kui ütled „ EI” 1 minut. Siis muudad hingamist . Sisse hingates keerad pead paremale ja välja hingates keerad pead vasakule.1 minut. Seejärel hingad sügavalt sisse, pilk Kolmandale Silmale kontsentreeritud, hoiad pikemalt hinge ja hingad rahulikult välja.
  14. Konna asend. Kükitad, tuharad kandadel, kannad maast kõrgemal ja puudutavad teineteist. Sõrmeotsad pane maha põlvede vahele. Pea hoia üleval. Sügavalt sisse hingates  siruta jalad nii, et sõrme otsad jääksid maha, lõug tõmba rinnale. Sügavalt välja hingates tule algasendisse ja siruta lõug ette. 26-54 korda.
  15. lõdvestu  laibaasendis
  16. meditatsioon: istu lihtsas asendis, käed põlvedel Gyan Mudras. Laula mantrat häälega :

Ek Ong Kaar Saa Taa Naa Maa Siree Whahay Guruu. Iga mantra silbi hääldamisel rakenda juurelukk. A” hääliku laulmisel töötab juureluku energia eriti loovalt. See on 3 ½ hingamise meditatsioon. Koos hingamisega visualiseeri helienergia spiraalne liikumine selgroo altosast mööda selgroo keskkanalit ehk Sushumnat ülesse koljusse ja sealt energiavoona oma aurasse. 11 – 31 minutit.