Nadisid ehk energiameridiaane puhastav hingamine

Nadisid ehk energiameridiaane puhastav hingamine (Nadi Cleansing) ehk U hingamine

Yogi Bhajan 1969

NB! Kui praktiseerid seda meditatsiooni, ole kindel, et kõht oleks tühi; viimasest toidukorrast on möödunud vähemalt 4-6 tundi ning toitumine pärast meditatsiooni oleks võimalikult kerge.

Istu lihtsas või lootusasendis, selg sirge, õlad lõdvestatud

Silmad on 9/10 suletud, pilk fokusseeritud Kolmandale Silmale

Vasak käsi puhkab põlvel Gyan Mudras. Parema käe pöidlaga sulged paremat ninasõõret ja parema käe nimetissõrmega sulged vasakut ninasõõret. Pöial ja nimetissõrm hoia „U” kujuliselt.

Hingamismuster: sissehingamine 1 osa; hinge hoidmine 4 osa ja väljahingamine 2 osa

Hinga järgmiselt:

  • sisse läbi vasaku ninasõõrme                       üks osa
  • hoia hinge                                                      neli osa
  • välja läbi parema ninasõõrme                     kaheksa osa
  • sisse läbi parema ninasõõrme                      üks osa
  • hoia hinge                                                      neli osa
  • välja läbi vasku ninasõõrme                        kaheksa osa

Meditatsiooni ajal visualiseeri energia liikumine järgmiselt:

  1. Sisse hingates tõmba energia selgroogu mööda alla samalt poolt , millise sõõrmega sa sisse hingad,
  2. Hinge hoides kasvata ja sega energiat nabapunktis, tunneta sisemise soojuse- tapa vabanemist
  3. Välja hingates lase energial tõusta selgroogu mööda ülesse samalt poolt, millise sõõrmega välja hingad ja väljuda läbi avatud ninasõõrme Lõpmatusse.

Meditatsioon lõpeta rahuliku hingamisega mõne minuti jooksul

Mediteerimise aeg alusta 11 minutist ja kasvata 15-62 minutit

Kommentaarid:

            Meditatsioon on väga võimas puhastaja, mis regulaarselt praktiseerides võimaldab„ põletada paljude elude Karma”. Karma on kodeeritud Aura kihtides ja liigub peenergia vormis nadides ja sügaval Mentaalse Keha struktuurides.

See hingamismuster arendab ja suurendab prana ja apana omavahelist tasakaalu, võimendab kundalini energia voogu Susumna kanalis.

Iga Kundalini jooga praktiseerija peaks tõsiselt kaaluma selle hingamismeditatsiooni regulaarse praktiseerimise võimalust pikema aja jooksul- 40, 90 või 365 päeva.