Kriya 2019.aasta parimaks alustamiseks 90 päeva

KJ-Kriya 2019 for Tolerance; Kriya sallivuse ja vastupidavuse arendamiseks
2019.aasta 90 päeva kriya
1,Lihtne asend, käed karuhaardes (parem käsi pealmine) süles ja pingestatud nagu lahti tõmmates, mudra vastu nabapunkti. Fookus Kolmandal Silmal, lõualukk
Hinga sisse 8-10 sekundit, seejärel lõplikult välja, hoia hinge ja suru käed vastu Naba Punkti, hoia nii kaua kuni saad, siis sissehingamine 8-10 sekundit, väljahingamine ja hingamise hoidmine koos survega Naba Punktile… 3 minutit.
2. Modifitseeritud Sat Kriya.
Istud kandadel, peopesad teineteise vastu surutud ja pöidlad ei ole risti, küünarnukist sirutatud käed üles tõstetud, küünarnukid vastu kõrvu, fookus Kolmandal Silmal, Lõualukk. Töötad Sat Kriya rütmis mantraga Sat Naam, 3 minutit.
3. Heida matile selili asendisse. Tõsta ülakeha kätele (sõrmed jalgade suunas) või küünarnukkidele, sirged jalad tõsta 60 kraadise nurga all ülesse, hoia asendit ja tääta Tule Hingamisega 2 minutit. Tule kohe lihtsasse asendisse ja naera oma Naba Punkti tugevalt koormates 1 minut.
4. Lihtne asend, fookus Kolmandal Silmal, lõualukk, regulaarselt koos hingamisega juurelukk.Käed rusikas, pöidlad on rusikast väljaspool. Poksi vahelduvate kätega võimsate liigutustega otse oma keha ette. 3 minutit.
5. Lihtne asend, fookus Kolmandal Silmal, käed põlvede peal fikseeritud. Kasuta mantrat mõttes: Sat Naam Wahe Guru
Sat- selg nõgusaks, õlad taha ja rinnak ette-ülesse, pea laiga
Naam- selg küüru, õlad ette, pea paigal
Wahe- õlad ülesse vastu kõrvu
Guru- õlad alla
Tööta 3 minutit.