Paastumine algajale limast vabanemiseks ja keha ning alateadvuse puhastamiseks

Paast algajale, mis on hea ja kiire toimega, et vähendada lima hulka kehas. Lisaks toimib paast haruldaselt hästi alateadvuse puhastajana.
1 nädalane paast.
Võid süüa igasuguseid keedetud-aurutatud köögiviljad, puuviljad ja pähklid, iga toidukorra vahel 4 tundi. Joo värskelt valmistatud puuviljamahla koos viljalihaga (näiteks õun, apelsin,…), millele on lisatud värskelt jahvatatud musta pipart et vältida kõhugaase.
Paastu esimestel päevadel võid tunda end väsinuna ja nõrgana. Masseeri oma jalgu oliiviõliga. Hinga läbi parema ninasõõrme. Paastu neljandast päevast väsimus väheneb ja jõud taastub.
Kogu nädala jooksul tee palju joogaharjutusi. Vali nädalast üks päev, kus sa sööd ainult ühe toidukorra ja seda mitte hiljem kui kell 4 pealelõunat.
Lisaks paastule hoia silma peal ja võta oma igapäeva ellu:
A vitamiin: hoiab naha elastsena ja hoiab põskkoopad limast vabana.
Soolane vesi: pese igal hommikul enne söömist ja igal õhtul enne magamaminekut hambad ja keel korralikult puhtaks, loputa suu ja ninasõõrmed soolase vaaga ning tõmba siis ninasõõrmetesse 1 tilk oliivõli.
Sidrunid: on kõrge C vitamiini, kaltsiumi, magneesiumi ja kaaliumi sisaldusega, võimsad limaeemaldajad , head igemeprobleemide abistajad. Sidrunid on väga võimsad keha puhastajad, aidates happeliste jääkide eemaldumisele kehast ja vere aluselisuse poole pööramist. Hea kasutada, juues regulaarselt sidruni-mee vett. Sidruni -mee vasi on paastu alustades ja lõpetades hea üleminekujook tavatoitumisele.
Peet ja porgand: keeda peet ja porgand eraldi pehmeks, sega kokku ja söö päeva viimase toiduna hiljemalt enne päikeseloojangut vähemalt 15 päeva jooksul . Enne söömist võid lisada värskelt peenestatud musta pipart, kardemoni. See toidukord vabastab keha limast. Märkus: kui lima on kehas palju, tuleks sellest teha eluviis kuniks keha saab ensepuhastusega hakkama (märkuse lisas Eha Kooser). Peet ja porgand sobib ka rohelise dieedi koostisesse päeva viimaseks toidukorraks.