Soojendusharjutused enne kriyat

Joogakriya ehk harjutuste seeria on järjestikuste joogaharjutuste kompleks, millel on Sinu kehale kindel ja konkreetne toime. Vastavalt kriya eripärale on hea enne selle sooritamist kehasüsteeme veidi soojendada.

järgnevalt pakun ühe võimaluse keha soojendamiseks enne kriyat:

kriya: üleminek alumisest energiakolmnurgast ülemisse

soojendust vajab selgroog ning eriti ülemine kehaosa – õlad, käed, ülaselg

Soojendusharjutused:

1. Kassi-lehma harjutus, koos hingamisega sünkroonis harjutuse tempoga

2. Õlgade soojendamiseks:

  • õlaringid eest taha ja tagant ette
  • õlgade tõsted sisse hingates ülesse, välja hingates lõdvestunult alla
  • käed sõrmseongus kukla taga: sisse hingates küünarnukid hästi taha(õlad taha, abaluud kokku), välja hingates küünarnukid ette(pea jääb nende vahele), võid kasutada (mõttes) mantrat: Bran Buthe (sissehingates), Namo Namo (väljahingates)
  • käed selja taga sõrmseongus, seisad püsti. sisse hingates painutad end taha ja tõstad käed kehast lahti, välja hingates painutad ette-alla ja tõstad käed nii ülesse kui annab. Sõrmseongu asemel viid käed selja taha ja võad  peopesadega kinni oma küünarnukkidest, hoiad käsi tugevasti fikseeritud ning samuti painutus taha(sissehingamine), painutus ette(väljahingamine). Veel võimsam, kui käed on selja taga palveasendis